quinta-feira, 18 de julho de 2013

מזמור 86. 1 8 --- במצוקה, Davi ביקש הצלתו של אלוהים.מזמור 86. 1 8 --- במצוקה, Davi ביקש הצלתו של אלוהים.

מזמור 86. 1 8 --- במצוקה, Davi ביקש הצלתו של אלוהים.
כאשר דוד הלחין מזמור זה, הוא היה מאוד עצוב כי לא היה לי צקלג כבר פלש; גנוב, נבזז ונשרף, נשים וילדים נלקחו בשבי על ידי העמלקים, בם שתי נשיו של דוד.אנשים האשימו את דוד ואם כבר מדברים על סקילתו, משום שהמוח של כל אנשים בצער היה, עם זאת דוד חיזקה את עצמו ב'אלהיכם.כל מי שיש ניסיון עם אלוהים היה בוכה, נואש שמאחורי העמלקים, אבל הוא לקח את ההחלטה הנכונה, כי זה היה לבכות, לבכות היה לרגליים של ה 'הייתה לשאול את אלוהים. לא לסיבה שלהם הנחו אבל היה מבקש מאלוהים כדי לבדוק אם הסיבה שלך הייתה תחת הסיבה לאלוהים. דוד האם אתה יודע את הדרך לנצחון בכל מצב או עצב של שמחה עוברת את 'אלוקינו
86.1 מדרון ---, יהוה, האוזניים שלך, ולשמוע אותי, כי אני עני ואביון.
אנשים תמיד בעיה כמו שלנו יש פתרון ברור לבעיה שלנו תמיד, אבל לא יכולים לפתור את הבעיות שלך. דוד היה עני ונזקק, אבל הוא לא פתרון אנושי נקט, הוא התגייס לאלוהים שעשה את השמים ואת הארץ, כאמור לעיל כל מה שידע שמגיע תגובה נכונה של האדון.
86.2 --- שמרי הנפש שלי, כי אני קדוש, הו אלוהים, שמור את עבדך שסומך עליו.
דוד האם אתה יודע שאדון ושומר, שזה נגעי WORLD'd אבל אם אנחנו נאמנים לה ', והוא מחזיק בPROTECT ואנחנו לא יגברו על האיש.GUARD-נשמה שלי כמו שהוא היה אומר לעצמו: O למה אתה הרגת את הנשמה שלי. ולמה כל כך מופרע שבתוכי? ממתין על אלוהים, אני עדיין יהיה שבח.SAVE עבדך המסתמכים על זה. בעוד שאנשים רבים מסתמכים על מכוניות בסוסים בכח הפוליטי שלך בכוח חברתי או כלכלי, דוד הפך יותר WINNER היות וסמך על אלוהים.לא משנים מה אנחנו עוברים זמן, התקווה שלנו, האמון שלנו חייב להיות ממוקם באדון ישוע, מה הוא הסופר והגימור של האמונה שלנו.
   
86.3 --- שרחמו עליי, יהוה, אני בוכה אליך מאז אותו היום.
דוד זעק לרחמיו של אלוהים, כי אם ה 'החסדים שלו, הוא יזכה לא רק שכל קרב קרב או שצעדים קדימה לפניו. רחמיו של אלוהים בלהיות יותר מאשר מנצח.Davi בכתה כל היום כי הוא ידע שאלוהים חסדי SE לחדש את כל בוקר, והם חודשו, היה צורך שכל יום מבלי להתחשב בקרבות מולו עומד זה צריך להיות תפילה והתייחדות עם יהוה.לכן עלינו CLAMAR יום יום, בבית, בית ספר, עבודה, כי אם אנחנו בו אנחנו צריכים החסדים של אלוהים.
אלגרה 86.4 --- הנשמה עבדך, כי זה יהוה LIFT הנשמה שלי.
דוד משאבים אנושיים רבים בשביל לעודד אותו, אבל הוא ידע שמחת העולם הזה היא חולפת. משאבים אנושים, אלגרה רק באותו רגע, אבל זה רגע שבו עבר את המאבקים ולהמשיך ייסורים. רק ה 'אלוהינו הופך את כל העצב בשמחה. הניצחון להביס את כל.IT יהוה LIFT הנשמה שלי. דוד הוא באופן מלא בהסתמכות של MR.אז יש לנו לחכות על אלוהים, וכאשר אנו נמצאים בעמדה זו, יהוה מתחיל לעבוד לטובתנו.
86.5 --- כי אתה, אדוני, הם טובים ומוכן לסלוח ורבים חסד לכל שיחה שעליך.הוא לא אומר לאלוהים שמגיע לו ברכה כי הוא היה טוב, ראשון שהוא הרג אותך בארה"ב, הכרה בכך שיש רק אחד טוב שהוא אלוהים. רק אלוהים יפעל פלאים בחיינו כאשר אנו מכירים בכך רק אלוהים הוא טוב ורחום לכל מי שקוראים עליו.
86.6 --- לתת אוזן, יהוה, לתפילה שלי, ושעומד בקול תחנונים.
התפילה של הלורד להקשיב כולם יודע חשב על כל זה, אבל זה נותן לך את כל מה ששמע אותו הביתה עם לב שבור ומלא חרטה, ולהתפלל לאלוהים על פי המילה שלו ובשמו של ישו.
86.7 --- ביום זעקת המצוקה שלי אליך, חפצך לענות לי.
הוא התפלל לאלוהים, ולא לתת ספק שבלתוך הלב שלך, והתפלל השתלט על ברכה, לא עבור עצמו אמר, הוא שיהוה יענה התפילה שלי. זה חייב להיות סרוו המצב, להתפלל ולחכות בסבלנות תגובתו של אלוהים.
86.8 --- בין אלים שם אוהבים את זה, אלוהים, NOR עבודותיך כמו.
בזמן של אלים DAVID הם סגדו אחרים שפה אבל לא מדברים, שידות, אבל לא מגששים; ששמעו, אבל לא שמעו.אבל עבד ה 'אוהב את אלוהים האמיתי היחיד, ששומע את הזמן הנכון ותשובות התפילות שלנו שמדברות אל ארה"ב: באמצעות המילה, דרך שבח, שבח באמצעות ובפעמים רבות דרך אח או אחות ליום שבת הצד שלך. עבד ה 'אוהב אלוהים שהוא כל הזמן עם ידיים EXTENDED עבדיו בשמירה ובהגנה עליו וברכתו היום אחרי היום.
כך אומר משרתיהם בכל היום, לא עובד ככה, שבו השמים מספרי כבודו של אלוהים והרקיע מכריז על מעשה ידיך.

Nenhum comentário:

Postar um comentário