terça-feira, 16 de julho de 2013

1 KINGS 17. 8-16. Zarephath ve dul

1 KINGS 17. 8-16. Zarephath ve dul
RAB onun Tanrı'nın gözünde kötü oldu Kral Ahab bütün. Daha sonra Kutsal Ruh ilham peygamber İlyas, Kral Ahab, arazi üzerine gelen çiğ ne yağmur ne söyleyerek, arazi üzerine kuraklık kehanetinde. Ve bu sözleri Kral onu öldürmek niyetiyle eziyet peygamber İlyas başladı sonuna kızdırdı. Ve gerçekten bütün nüfus İlyas dahil olmak üzere kuraklık, etkilenen, ama bana ilgilenir ve RAB RUHU ve GERÇEĞİ BİZİM TANRI hizmet kim hepiniz Tanrı, İlyas dikkat cekti.RAB dere Cherith tarafından gizlemek için İlyasa şöyle dedi, hatta bir kelime anlamak için çok garip ve çok zor oldu, kargalar sürdürmek olacağını söyledim, ancak İlyas anlaşılan hiçbir zaman İlyas, Tanrı'nın rehberlik meydan o Allah itaat bakımı ve ömrü boyunca izleme kontrol oldu. Yaşadığımız ne zaman olursa olsun, biz aslında biz cevap göreceksiniz zaman Tanrı'nın iradesine itaat edilir karşı karşıya zorluk.Şimdi RAB o da kuru ve millet dul tarafından sürekli olması, onu öldürmek istedim Kral Ahab eşi Jezebel ailesi tarafından yönetildi Zarephath şehir tapan, için ELIAS gönderir. Ona bir hizmetçi olduğunu Avram, daha İlyas RAB'bin kelime üzerinde duran söylemiş, Avram Korkma, sizin için ve Rab hizmet herkes için, bana söylemek nasıl, kulum korku, benim hizmetçi değil korkma Ben senin kalkan (kalkan), ve senin aşan büyük bir mükâfat olduğum için. Bir putperest şehir Elias ortasında Tanrı'nın vaatlerine hayatında yerine olacaktır. Eğer sadık ve RAB BİZİM Tanrı itaat kalır olursa olsun zorluk onların okul ya da iş ile, komşularıyla, ebeveynleri ile, eşi ile, çocukları ile evde yaşıyoruz Rab cevap göreceksiniz dualarımız, biz imkansızı mümkün hale göreceksiniz, biz Tanrı'nın vaatlerine hayatımızda yerine getirilmesi göreceksiniz.Zarephath şehrinin kapıda, bir dul var sopa ve kötü toplama ve dahası putperest ülkede yaşayan, ama Elias o kadının görünümü bakmadı, ama kalbi baktı ve ruhsal o bu olduğunu fark etti kalbi tek gerçek ALLAH için bağırdı için dul, ALLAH ile gösterilir. Elias onu çağırdı ve dedi ki, bana getir, ben sana, İçmeyi su bir kase dua. Elias Allah'ın sadık bir hizmetkar dul ve yoksul yardımcı olacaktır. Genelde daha genel Naaman onun kölesi bir kız emanet bir mesaj bir cüzzamlı olduğu için, yüksek ofis veya konumu ile sadece insanlar bize yardımcı olabilir düşünüyorum, ama Allah her bir kulu üzerinde hayatta o cüzzam iyileşti Tanrı, kırık ve nedamet kalp ile ona yaklaşır herkesin kullandığı.Ve İlyas dul daha söyledi: Beni senin elinde ekmek bir lokma getirin. Ama Rab liveth, senin Tanrı olarak, iki sopa toplama am, sadece orada pişmiş bir şey, bir varil içinde yemek bir avuç ve bir cruse içinde bir miktar yağ ve işte ve geri kalanı için bu yemek hazırlamak 'dedi beni ve benim oğlum, biz yemek ve ölür.İlyas ona dedi ki, sen ne dediğini yapacaksın Korkma, ama önce sana ve senin oğlun için yapın, benim için küçük bir pasta yapmak ve onu buraya getir.Böylece der için İSRAİL RAB Tanrı: yemek varil RAB onu yeryüzünde yağmur yaptığı güne kadar, petrol başarısız olan cruse atık değildir.Ben açlıktan ve komşuları haklı olduğunu söylüyorlar pasta yaptım eğer o değildi çünkü hakkında, çocuğu ile birlikte ölmek çünkü dul peygamber için pasta yapmak ve hatta rahatsız almak için değil, her nedeni vardı Peygamber İlyas biliyordu. O tek gerçek Tanrı tarafından gönderilen bir kutsal adam karşı karşıya olduğunu fark etti çünkü o İlyas baktı, o, başka bir şey gördüm.Diyor kişi bilmiyorum Rabbin kulları, fiziksel sağlık, sağlık malzemesi, finansal sağlık, ama özellikle bizim ruhsal sağlığı için her gün dua edilmelidir, Allah'ın kulu olduğu gibi iyi ve ödüllendirici : Onlar bizim hayatımızda İsa gördüğünüzde TANRI Altissimo bir hizmetçi olduğunu görmek.Dul peygamberin yönleri ve yaptığı İlyas sözcüğe göre, o yedi, o ve onun ev günlerce itaat etti. , Insan aklı tarafından o pasta yapmış, ama RAB kulu değil sadece insan nedenlere bağlı olarak yaşıyor, ama inanç ve Tanrı'nın Kutsal Ruh tarafından verilen rehberlik topraklı yaşıyorO RAB'bin yönergeleri takip Çünkü Tanrı'nın sadık ve dua ve İsa adına Tanrı'ya dua, çünkü, dul son derece kutsanmış oldu, Rab bizim ihtiyaçlarını karşılar.
  
Ve göçük büyük ihtiyacı Tanrı'nın Kutsal Ruh ile dolu olmaktır ve Mesih İsa'ya kurtuluş ve sonsuz yaşam elde. Yani sadık hizmetkarı çığlıkları; MARANATA. ORA RAB İSA GELECEK!

Nenhum comentário:

Postar um comentário