terça-feira, 16 de julho de 2013

1 המלכים 17. 8 עד 16. אלמנתו של Zarephath1 המלכים 17. 8 עד 16. אלמנתו של Zarephath





1 המלכים 17. 8 עד 16. אלמנתו של Zarephath
מלך אחאב כל מה שהיה רע בעיני יהוה אלוהים שלו. אז בהשראת רוח קודש אליהו הנביא, ניבא הבצורת על הארץ, ואמר למלך אחאב, לא טל והגשם יבוא על הארץ. והיה הדברים האלה הכעיסו מאוד סוף שהמלך החל לרדוף את אליהו הנביא עם הכוונה להרוג אותו. ובאמת כל האוכלוסייה הושפעה מבצורת, כולל אליהו, אבל אלוהים היה לוקח את טיפולו של אליהו, כפי שהוא דואג לי וכל מי שאתה משרת את אדוני אלוהינו ברוח ובאמת.יהוה אמר לאליהו להסתיר ידי Cherith פלג, אפילו אמר לו שהעורבים היינו לקיים, מילה הייתה מוזרה מאוד וקשה מאוד להבין, אבל באותו זמן לא קרא תיגר אליהו הדרכתו של אלוהים, כפי שהבין שאליהו לציית לאלוהים היה בשליטה של ​​מטפלת ושומר על החיים שלך. לא משנה באיזו שעה שאנו חיים, אנו עומדים בפני הקושי הוא בעצם לציית לרצונו של אלוהים בזמן אנו רואים את התשובה.עכשיו ה 'שולח את אליאס לעיר סוגדת של Zarephath, שם הוא גם היה יבש והעם נשלט על ידי משפחתו של איזבל אשתו של המלך אחאב שרצה להרוג אותו, שנגרם לאלמנה. יותר אליהו עמד על המילה של יאמר יהוה אל אברם, שהיה עובד לו, אל תירא, אברם, הוא איך להגיד לי, בשבילך ובשביל כל מי שמשרת את ה ', הפחד עבדי לא, פחד לא העוזרת שלי לאנכי מגן לך (המגן שלך), והפרס הגדול עולה עליך. בעיצומה של עיר האלילית אליאס ההבטחות של אלוהים היינו להתממש בחיים שלך. לא משנה את הקושי שאתם חווים בבית עם ילדיהם, עם אשתו, עם הוריהם, עם שכניהם, עם החברים ללימודים או העבודה שלהם אם יישארו נאמן וצייתן לאלוהינו אראה שהקב"ה יענה התפילות שלנו, אנו רואים את הבלתי אפשרי הופכים לאפשריים, אנו רואים את ההבטחות של אלוהים תתגשמנה בחיינו.בדלת של העיר Zarephath, אלמנה הייתה שם איסוף מקלות ועניים ויותר מכך לחיות בארץ עבודת אלילים, אבל אליאס לא הסתכל על המראה של האישה, אבל הוא הסתכל על לבו ורוחני הוא הבין שזה היה האלמנה שצוינה על ידי אלוהים, ללבו זעק לאל יחיד ואמיתי. אליאס קרא לה ואמר, תביא לי, אני מתפלל אליך, קערה של מים שאני שותה. אליאס משרת נאמן של אלוהים יהיה עזר על ידי אלמנה ועניה. לעתים קרובות אנו חושבים שרק אנשים בעלי משרת רמה או מיקום יכולים לעזור לנו, כי נעמן הכללי יותר היה מצורע שהפקידה את הודעה מבחורה שהייתה העבד שלו, אבל מעל לכל משרתו של אלוהים היה בחיים הוא נרפא מהצרעת , אלוהים משתמש בכל מי שמתקרב אליו עם לב השבור ומלא חרטה.ויאמר אליהו יותר לאלמנתו: תביא לי פירור של לחם בידך. אבל היא אמרה, 'כאדון חי, אלהיך, אין לי מה אפוי, רק שם, קומץ של ארוחה בחבית ומעט שמן בפך, והנה, אני איסוף שני מקלות ולהכין את האוכל שלשאר אותי ואת הבן שלי, אנחנו תאכלו אותו ולמות.אליהו ויאמר לו, הפחד לא הולך לעשות את מה שאתה אמר, אבל לעשות קודם את זה בשבילי עוגה קטנה ולהביא אותו לכאן, ואז להפוך לך ועבור בנך.כי כה אמר יהוה האלוהי ישראל: החבית של ארוחה לא לבזבז, פך שמן להיכשל, עד היום שבו הופך אותו יהוה גשם על פני האדמה.הייתה אלמנה כל סיבה שלא לעשות את העוגה לנביא ואפילו לקבל נעלב בגלל שאני גווע ברעב ולמות יחד עם הילד שלה, אם אני עשיתי את עוגת שכנותיה אומרת שהיא צודקת, כי היא לא עשתה זאת ידע שאליהו הנביא. אבל כשהיא הסתכלה על אליהו, היא ראתה משהו אחר, בגלל שהיא הבינה שהיא הייתה מול איש קדוש שנשלח על ידי האל היחיד והאמיתי.משרתיו של האדון חייבים להתפלל כל יום לבריאותנו הפיסית, החומרית בריאות, הבריאות הפיננסית, אך בעיקר לבריאות הרוחנית שלנו הוא טוב כמו ומתגמל עבור משרתו של אלוהים, כאשר האדם שאומר שאנחנו לא יודעים : אני רואה שאתה משרתו של אלוהים ALTISSIMO כשהם רואים את ישו בחיינו.האלמנה צייתה להוראותיו של הנביא היו ולא עשו כדבר של אליהו, אז הוא אכל, היא והבית בימים הרבים שלה. על ידי תבונה אנושית שהיא לא צריכה לעשות את העוגה, אבל עבד יהוה חיי מבוסס לא רק על סיבות אנושיות, אבל הוא חי מעוגן באמונה ובהדרכה הניתנת על ידי רוח הקודש של אלוהים,בגלל שהיא בצעה את הנחיות ה ', האלמנה הייתה מבורכת מאוד, משום שכאשר אנחנו נאמנים לה', ולהתפלל ולהתפלל לאלוהים בשמו של ישו, האדון שעונה על הצרכים שלנו.
  
ואת הצורך הגדול ביותר הוא השקע להתמלא ברוח הקודש של אלוהים וישועה וחיי נצח במשיח ישוע. אז את זעקות המשרת הנאמנים; MARANATA. ORA COME האדון ישוע!

Nenhum comentário:

Postar um comentário